איך לכתוב דפי נחיתה בתחום הפסיכולוגיה

כתיבת דפי נחיתה לפסיכולוגיםאנשים, מטבעם, הם סקרנים. מאפיין זה הוא שהוביל את סוקרטס לכלא ואת גליליאו להישפט בעוון כפירה. למה הוא חש צורך לראות אם כדור הארץ מסתובב סביב השמש, או אם כוכבי הלכת יודעים לרקוד? פשוט, סקרנות!

אנשים פשוט אינם שמחים לדעת ששיעורי ההמרות שלהם יגדלו לאחר שנבנה להם דף נחיתה שיטיס את העסק שלהם למרומי התוצאות בגוגל. הם מבקשים לדעת מדוע וכיצד ניתן לקבל המרות אלו.

מה גורם לדף נחיתה לעבוד?

מדוע מתבקשים המבקרים באתר ללחוץ על לחצן 'צור קשר' של דף נחיתה אחד ולא על דף נחיתה של חברה אחרת? האם ההמרות קשורות אך ורק לאיכות המוצר ולא לשום נושא אחר? ואם קיימים גורמים אחרים האחראים על שיעורי ההמרה, מה הם בדיוק?

דף נחיתה בתחום הפסיכולוגיה יכול לסייע לפסיכולוגים להבין מה משכנע גולשים לפעול, ואיך ניתן ליישם מספר שיטות פשוטות כדי להגדיל את שיעורי ההמרה:

המדריך הפסיכולוגי לכתיבת דפי נחיתה

האופן בו הגולש מתייחס אל דף הנחיתה שלכם, קשור באופן ישיר לאופן שבו מוחו וגופו מגיבים לשילוב עיצוב דף הנחיתה. אך העניין הראשון שלו הוא בכותרת.

אנחנו עומדים להתחיל עכשיו מסע מעניין: מדריך לפסיכולוגיה של המרות; להבין את כל הסודות הפסיכולוגיים של המרות, כלומר, האופן שבו מתנהגים המבקרים, והמניע שלהם להקליק על כפתור ה'צור קשר' בדף הנחיתה שלכם.

התאוריה מאחורי דפי נחיתה לפסיכולוגיה

תחום השיווק המקוון התפתח עם השנים, וכך גם הצרכנים. מודעות באנר מבריקות אולי עבדו לפני מספר שנים, אך כיום אינן יוצרות את אותה השפעה. למה? מפני שהצרכן הממוצע הגולש באינטרנט, הפך להיות חכם הרבה יותר. עם שנים של מחקר, הוא חסין כיום מפני טקטיקות שיווקיות רבות.

ובעוד שמודעות נוצצות אינן עובדות יותר, ומסנני דואר אלקטרוני אינם מגנים מפני דואר זבל, יש דבר אחד שלא השתנה, ולא ישתנה באמת במשך כל השנים הבאות: אנושיות, או במקרה זה, פסיכולוגיה של לקוחות: הגורמים שמעוררים את הלקוח שלכם להתנהג באופן מסוים.

כשיודעים מה מניע גולשים לפעול באופן מסוים – יודעים כיצד להשתמש בטקטיקות שיווקיות, כולל עיצוב דף נחיתה או הגדרת אסטרטגיית שיווק התוכן, כדי להגיע אל קהל היעד הרצוי.

אז בואו לראות איך בדיוק יעבוד דף הנחיתה הפסיכולוגי שלכם.