איך לכתוב כשאין לכם על מה לכתוב

אחד האתגרים בכתיבת תוכן שיווקי הוא יצירה קבועה של תכנים חדשים. אם אתם משווקים תכנים, ואתם זקוקים ליצירת תכנים שקהל הלקוחות שלכם יחפשו וייהנו מהם, אתם צריכים לשמור על משמעת תוכן, בטווח מסוים של נושאים.

מאמר זה מגיש חמש רעיונות לכתיבת תוכן כשאין לכם מושג על מה לכתוב. אל תמתינו לפיית ההשראה שתבוא ותעשה את הקסם שלה. הפכו בעצמכם להיות קוסמים של כתיבה. רעיונות מדהימים לכתיבה נמצאים בכל מקום בראשכם, אז רוצו קדימה עם התוכן שתמיד רציתם לבטא אבל הקשבתם למחסומים הפנימיים שטענו שלא כדאי.

אל תמתינו להשראה. התחילו לכתוב

למרבה המזל, לא תמצאו את עצמכם בוהים בסמן הטקסט המהבהב על הדף החלק במחשב, בתקווה שנושא מהמם לכתיבה ינחת עליכם כבמטה קסם. יש לנו שפע טיפים בהם תוכלו להשתמש כדי לקבל רעיונות לגבי יצירת תוכן שיווקי או יצירתי.

  1. כתיבת תוכן לאתר אינטרנט צריכה להתחיל תמיד עם מחקר מילות מפתח לקידום

אתר האינטרנט שלכם צריך לייצר עבורכם כסף, והרבה. לקוחות משלמים יותר על מוצרים או שירותים עליהם קראו באמצעות תכנים שאינם פרסומיים.

תוכן מוצלח נובע ממחקר מילות מפתח. אמנם, לא כל התכנים צריכים להיות מבוססים על מילות מפתח, אך כשמילות המפתח הנכונות מופיעות בטקסט, האתר מדורג היטב במנועי החיפוש.

  1. תכנים עמוסים במילות מפתח הם תכנים שגויים

למרות שקידום התוכן צריך תמיד להיות המוקד, אם אתם מכניסים לתכנים שלכם שפע מילות תוכן, תשפיעו לרעה על התוכן האיכותי שלכם, ולא תשיגו את המטרה.

בנוסף, אם תמצאו במחקר מילות המפתח שלכם, מונחים שגויים מבחינה דקדוקית, הימנעו מלשלב אותם בתכנים שלכם.

  1. הקוראים רוצים להיות מאושרים

כתיבת תוכן שהופך להיות ויראלי הוא חלומו של כל סופר, וכתיבה שפונה אל הרגש של הקורא, היא השיטה לעשות זאת. האם ידעתם שמשתמשי מדיה חברתית נוטים יותר לשתף תכנים שגורמים להם לאושר?

אז בפעם הבאה שאתם כותבים פוסט למדיה החברתית, שאלו את עצמכם: מה טוב בסיפור הזה? איך אני יכול לתת לפוסט הזה נימה או זווית חיובית? אם מצאתם את התשובה, מצאתם את המפתח לתוכן ויראלי.

  1. חשיבות הפעלים בכתיבת תוכן

שמעתם על ה"קול הפסיבי והאקטיבי בתוכן. אך האם אתם מבינים מה זה אומר? הקול הפסיבי מתרחש כשאתם משנים את הנושא והאובייקט במשפט. במקום: "אריה תקף את הכפר", כתבתם "הכפר הותקף על ידי אריה".שימו לב איך המשפט השני מרגש פחות, למרות שהוא מכיל אריה רוצח. מסיבה זו, כל כך חשוב להימנע מקול פסיבי בכתיבה.

בנוסף, חשוב להיצמד לנושא, לפעלים, ולמבנה התוכן. נסו למלא את הכתיבה לאתר האינטרנט שלכם עם פעלים ייחודיים ומלהיבים. במקום "עלייה במכירות", כתבו "מכירות מטלטלות". במקום "הנחות משמעותיות", נסו לכתוב "מחירים ברצפה". שינויים קטנים אלו יהפכו את התוכן שלכם למרגש ומרתק יותר.

  1. כתיבת תוכן לאינטרנט צריכה להיות קצרה

אם אתם כותבים את הרומן הגדול הבא, תוכלו לסיים פסקאות בטבעיות. כתיבה לאינטרנט, לעומת זאת, היא עולם אחר לחלוטין.

תשומת לב מקוונת באינטרנט קצרה הרבה יותר מאשר בקבוצות קריאה יוקרתיות, והפסקאות שלכם צריכות לקחת כלל זה בחשבון.