אילו כישורים אתם צריכים כדי להיות כותבי תוכן מצליחים?

כך תהפכו לכותבי תוכן מצליחיםכתיבה היא עבודה חלומית, אך אינה מתאימה לכולם. לא כולם נולדו ג'יי.קיי. רולינג, אבל גם היא יצרה את סדרת הספרים המטורפת 'הארי פוטר', רק בגלל שהעזה להעלות על הכתב את הקולות שהתרוצצו לה בראש.

סופרים שלא מעזים לבטא את כל העולה על דעתם, מוצאים את עצמם ככותבי תוכן שיווקי לתיאורי מוצר. ולא שיש בזה משהו רע. אבל זה פשוט לא הארי פוטר, או עמוס עוז.

בעוד שנראה שלכותבי תוכן מצליחים יש חיים מעוררי קנאה, כי הם עובדים מהבית, בזמנים המתאימים להם, ועובדים הרבה או מעט, כפי שמתאים להם – רובם מתקשים להתפרנס. הם חסרים את הכישורים הדרושים להצלחה.

כי לא משנה כמה הם מוכשרים, כתיבה מיומנת היא משימה שדורשת אחריות, מחויבות, ויצירתיות. אז אם אתם רוצים להצליח בכתיבת תוכן, אתם זקוקים לערכת כלים מלאה של מיומנויות אותן ניתן לתרגם לכסף.

כותבי תוכן מצליחים חייבים לשלוט בסגנונות כתיבה שונים

לכל משימת כתיבה יש את הסגנון משלה. חדשות מועברות בסגנון דיווח קצר, עם ראשי פרקים וכותרות מובילות. בלוגים כתובים בצורה ידידותית וברוב המקרים מגישים דעה אישית, בסגנון פוסטים קצרים ומשכנעים.

ניירות לבנים ארוכים מתארים בעיה ומספקים את הפתרון. אך ללא קשר, כל קטגוריה היא תוכן, וכל כותבי התוכן צריכים להכניס ערך מוסף לתכנים שלהם.

כותבי תוכן מצליחים אינם בוחרים בנושאי כתיבה אקראיים

תהליך מציאת הנושא לכתיבה הוא יצירה בפני עצמה. הרעיון צריך להכיל את הכותרת ואת זווית הכתיבה, כולל אידיאולוגיה המתחילה עם ניתוח הנושא. רוב הרעיונות לכתיבה נוצרים במסגרת סיעור מוחות של צוות כותבים, אך כותבי תוכן עצמאיים מוצאים ברוב המקרים בעצמם את הנושאים לכתיבה. לכן מומלץ להבין כיצד צוותי שיווק מקצועיים יוצרים רעיונות.

הם מבינים את הקהל שלהם – אם אתם יודעים מי הם הקוראים שלכם, אתם יכולים לכתוב על מה שהם רוצים לקרוא. אתם כותבים עבור הקהל שלכם, לא עבור עצמכם, ולא עבור המותג שלכם.

הם מבצעים מחקר מילות מפתח – המחקר מראה שהביטוי "כתיבת תוכן" הוא מילת מפתח טובה יותר מאשר "סופר תוכן", והתכנים נכתבים בהתאם.

הם מעצבים כותרות אטרקטיביות – לאחר שהבנתם מה הן מילות המפתח שלכם, קחו את הזמן, בחרו את הנושא וצרו כותרת אמנותית שתעניין את הקוראים.

כותבי תוכן מצליחים כותבים תכנים מקוריים

זה המוניטין שלכם. כל מאמר או פוסט במדיה החברתית, עליהם אתם חתומים, צריך להיות מקורי. זה נשמע מטורף, עם כל עשרות אלפי האנשים שכותבים על אותם נושאים, אך זה קל יותר מכפי שזה נראה.

כל כותב מוכשר יכול להכניס את הקול הייחודי שלו לכתיבה, את נקודת המבט האחרת שלו, או להציב אור חדש על נושא עמוס.

כותבי תוכן מצליחים הם מומחים במדיה החברתית

מדיה חברתית בונה את הקהל שלכם, ומאפשרת לכם להיפגש עם בעלי אתרים ולשוחח עם מומחים בתעשייה. כשהכתיבה שלכם מתפרסמת, הכיף רק מתחיל. ככל שאתם פעילים יותר במדיה החברתית, כך גדלים הסיכויים שהעוקבים שלכם ימליצו על התכנים שלכם. כותבי תוכן מצליחים הם פעילים ברשתות החברתיות, והגישה שלהם ידידותית.

אז כדי להצליח בכתיבת תוכן, עליכם להפוך למומחי שיווק, מומחי קידום, מומחי הקמת אתרים, ומומחי מדיה חברתית. עם מיומנויות אלו, תוכלו להצליח עם שיטת העבודה הטובה ביותר בעולם.