מהם 4 היסודות של תוכן באיכות גבוהה?

תוכן באיכות גבוההתוכן איכותי הוא הרבה יותר מאשר אוסף של מילים שיווקיות בשביל הכיף. תוכן איכותי הוא תוכן אליו שואפים משווקים מיומנים, ומה שאנשים מחפשים בגוגל. זה מה שמפריד בין הזוכים לבין המפסידים באינטרנט.

זה מה שיעזור לדירוג גבוה של האתר שלכם במנועי החיפוש, שימשוך באופן טבעי קישורים נכנסים באיכות גבוהה, ויסייע לכם לבסס אמון, אמינות וסמכות עם הקהל שלכם. ועדיין, בעלי עסקים רבים אינם מודעים לפירוש המונח "תוכן באיכות גבוהה".

כך תקבעו אם התוכן שלכם איכותי או לא

בעוד שהגדרת "איכות" משתנה בהתאם לנישה, לתעשייה, או לסוג קהל היעד, קיימים היבטים משותפים רבים לאמינות המהווה סמן עקבי של איכות. הרשימה הבאה תסייע לכם להבין אם התוכן שלכם 'איכותי' או לא.

תוכלו להשתמש ברשימת פעולות זו כדי לקבוע את האופן שבו גוגל והמבקרים באתר מתייחסים לתוכן שלכם ומעריכים אותו, או כדי לקבוע מהי מידת האמינות של התוכן אותו פרסם מישהו אחר.

האם אתם כותבים תוכן באורך הנכון?

קשה לקבוע את ספירת המילים האידיאלית לתוכן. מצד אחד, גוגל בהחלט מעדיפה מאמרים ארוכים ועשירים בתוכן, המכסים את כל ההיבטים של הנושא. מצד שני, המשתמשים הניידים מציגים העדפה לתוכן קצר יותר, שהם יכולים לקרוא תוך כדי תנועה.

במהלך יצירת תוכן, התמקדו במטרות שלכם לתפיסת תשומת לב הקהל. אם אתם רוצים שהתוכן ידורג היטב במנועי החיפוש כדי למשוך קישורים, כתבו מאמרים ארוכים של אלף מילים או יותר. אם אתם רוצים שהתוכן שלכם יהיה נגיש למשתמשים ניידים, ערכו היטב את המאמרים, הימנעו ממשפטים מיותרים, וכתבו כך שהמשתמשים בנייד יוכלו לקבל את המידע הדרוש להם, ובמהירות.

כך תכתבו תכנים נגישים למכשירים ניידים – כתבו מאמרים קצרים יותר, והתמקדו במילות מפתח ארוכות, שסביר יותר להניח שמשתמשי הניידים מחפשים. מומלץ להשתמש נכון בכותרות, ולכלול במאמר נקודות מפתח שקולעות למטרת חיפושי הגולשים. התוכן צריך להיות מוגש בפורמט ידידותי לניידים.

האם אתם משתמשים בדקדוק ואיות נכונים, והתוכן שלכם מדויק? גוגל מציבה דגש רב על אמינות אתרי אינטרנט, ודף המכיל שגיאות איות או דקדוק, אינו זוכה לאמינות. המבקרים באתר לא יסמכו על מידע שאינו כתוב בגישה מקצועית. לקבלת מידע נוסף בנושא זה, קראו את המאמר תוכן מעולה הוא פרסום מעולה.