איך לכתוב דיוור מבריק שאנשים רוצים לקרוא

איך לכתוב ניוזלטרהצעד הראשון בכל שיטת שיווק היא כתיבת ניוזלטרים שאנשים פותחים וקוראים. זוהי משימה מאתגרת , היות והיא כרוכה בהמצאת רעיונות חדשים קבועים, וכתיבה בשפה שמדברת אל קהל היעד שלכם.

יש להקפיד על הקריאה לפעולה, ולשתף את התכנים בערוצי שיווק רבים ככל הניתן.

אז איך תשלחו את הניוזלטר הנכון לאדם הנכון? איך תדעו שהניוזלטר שלכם יעיל בהשגת תוצאות לעסק ולמוצר שלכם? הטיפים הבאים יעזרו לכם לכתוב ניוזלטרים שאנשים אוהבים לפתוח ולקרוא.

דיוור לקהל היעד הנכון

האם גולשי טלפונים ניידים מתמקדים באותם תכנים כמו גולשי מחשבים? האם מבקרים באתר שמגיעים כתוצאה מקידום אורגני, מחפשים את אותם תכנים כמו גולשים שמגיעים באמצעות גורם מפנה פרטני, או מסע פרסום ייחודי? פילוח קהל היעד מאפשר לעסקים למקד מסעות פרסום בהתאם להעדפות הגולשים.

פילוח קהל היעד שלכם בהתאם לסוג הגולשים, יאפשר לכם לכתוב ניוזלטרים ממוקדים לקבוצות פרטניות, ולתת להם בדיוק את מה שהם מחפשים.

מתי הזמן הנכון לשלוח עלון או ניוזלטר?

לאחר שהגדרתם את אישיות הגולשים ושרטטתם את מסע הפרסום שלחם, תדעו מתי לשלוח את הניוזלטר לכל לקוח פוטנציאלי.

אם אתם שולחים עלון שמספר על כנס קרוב, שלחו אותו מוקדם מספיק, כך שתוכלו לשלוח תזכורות ולהעניק לאנשים מספיק זמן להירשם. הקפידו לוודא שאתם שולחים את הניוזלטר בעיתוי הנכון, כך שאנשים לא יקבלו מכם דואר אלקטרוני באמצע הלילה!

הקפידו על נתונים מדויקים – הנתונים המועברים ללקוחות פוטנציאליים חייבים להיות מדויקים ועדכניים. השקעתם בפילוח קהל היעד שלכם, כתבתם עלון מעולה ממופה לקהל היעד, אך צעדים אלו לא יעזרו לכם אם לא תדעו למי לשלוח את העלון. הקפדה על נתונים עדכניים ומדויקים חיונית להשגת היעדים השיווקיים שלכם.

התאמה לטלפונים ניידים – כתיבת תוכן צריכה להיות מבוססת על מטרה נכונה, ורוב האנשים כיום משתמשים בטלפונים ניידים. לכן הניוזלטר שלכם, או הדואר האלקטרוני שאתם שולחים, צריך להיות מותאם מבחינת עיצוב לטלפונים ניידים, כך שהנמענים יוכלו לפתוח אותו בקלות ולקרוא את התכנים על המכשירים הניידים.

כתיבת ניוזלטר אישי ככל הניתן – היות וכבר פילחתם את קהל היעד שלכם, צעד זה אמור להיות קל. כתבו רק על מה שהלקוח הפוטנציאלי המסוים שלכם מעוניין לקרוא. השתמשו בשפה שהוא מבין, ספקו תשובות לצורך הפרטני שלו, וכתבו את הסיפור שהוא רוצה לשמוע.

אל תשכחו קריאה לפעולה – סיפקתם את המידע הדרוש על המוצר או השירות שלכם, אך יש לכם מטרה. אז אל תשכחו את הקריאה לפעולה. הניחו אותה במקום ברור אך לא בולט, וצרו אותה באופן בהיר ומושך ככל הניתן.