כך תכתבו דף נחיתה שעובד

כתיבת דפי נחיתהדפי נחיתה הם כלי קידום חזקים להפליא שהופכים תנועה באתר לכסף. הם מכריחים את הקורא להתמקד בדבר אחד, ובדבר אחד בלבד.

כדי להגדיל את תפוצת המנויים לניוזלטרים שלכם, או את מספר הגולשים באתר, עליכם לשלוט במילות מפתח אותן מחפשים הגולשים, להכניס אותן לדפי נחיתה.

אך כתיבת דף נחיתה טוב היא אמנות שעוסקת ביותר מכותרות מפוצצות. עליכם לדעת מה השוק שלכם מחפש, לפני שתבחרו את התבנית הנכונה לדף הנחיתה שלכם. תבניות מסייעות ליצירת רעיונות. אך התוכן צריך להכיל את הרעיונות הנכונים. אלו הם חמשת השלבים לכתיבת דפי נחיתה שעובדים.

כתיבת דפי נחיתה: ההבטחה

כשהלקוח האידאלי שלכם אינו מודע למוצר אותו אתם משווקים, או ליתרון אותו הוא מציע, השלב הראשון דורש פשוט הבטחה בכותרת, למשל:

  • לבנות שרירים בנוחות הבית

כותרת המשנה צריכה לתאר כיצד השירות או המוצר שלכם עובד, למשל:

  • אימונים ביתיים יומיים מאפשרים לכם להתמקד בכל שריר בגוף, ב-15 דקות!

עכשיו קחו את ההבטחה לרמה הבאה

כשהשוק מתחיל ללמוד על המוצר שלכם, והמתחרים נכנסים לשוק, הכוח של ההבטחה המקורית שלכם, יתחיל לדעוך. לקוחות יבקשו לדעת למה כדאי להם לבחור דווקא בכם. בשלב זה, עליכם להבהיר יותר את ההבטחה:

  • בניית שרירים על כמעט כל סנטימטר בגופכם.
  • לחסל את המשקל העודף בתוך חודש.

למרות שהמשפטים קיצוניים, הימנעו משקרים, ולעולם אל תציעו דברים שהמוצר או השירות שלכם אינו מספק. אם אינכם יכולים לגבות את ההבטחה שלכם בעובדות, אל תפרסמו אותה.

הבטחה שנייה

שלב זה מיועד לפנייה לצרכנים שהתעייפו מהמוצרים או השירותים של המתחרים. הם נחשפו להבטחות קיצוניות והתאכזבו. אתם זקוקים לשיטה שתאפס את הציפיות שלהם. בשלב זה, ההבטחה השנייה הופכת לנקודת ההבדל, למשל:.

  • השיטה היומית הפשוטה ביותר להביס את המשקל העודף.
  • היכרות עם שיטות אימונים חדשות כדי לפתור את חוסר המוטיבציה להגיע למכון הכושר.

הפסקה הבאה צריכה לפרט את הערך המוסף של השירות או המוצר שלכם, ולמה אצלכם ניתן למצוא את מה שהמתחרים אינם מציעים.

כתיבת דפי נחיתה: מעבר לכותרות

בשלב זה, הכוח של הכותרות דוהה, והגיע הזמן לפרט ולהרחיב על המוצר או השירות שלכם. הגולש רוצה להבין בקלות ובמהירות למה אתם טובים יותר.

הציעו הצעות לפתירת הבעיות והסבירו כיצד אתם יכולים לסייע ללקוחות להתגבר על מכשולים ישנים. בשלב זה, תרכשו את אמון הלקוחות, אם הצעתם להם מוצר או שירות אמין וחדש.

הזדהות עם הצרכן

התחום שלכם עמוס במתחרים והלקוחות מותשים. זה השלב שבו הכי קשה להרוויח, אך זהו גם המקום שבו אתם יכולים להחיות את המוצר או השירות שלכם באמצעות פניה ישירה אל הצרכנים:

  • למה אחרים כל כך רזים וחטובים ואני לא?
  • למה קשה לכם לצאת מהבית לדייטים?
  • האם אתם נבוכים כשבגדים אהובים אינם מתאימים למידותיכם?

והפסקה הבאה מסבירה מה אתם מציעים כדי לפתור בעיות אלו.

 

זקוקים לשירותי כתיבת תוכן מקצועי או שיווקי?

רוצים ללמוד לכתוב כמו מקצוענים?

אין לכם זמן לכתוב בעצמכם כדי להוביל יותר תנועה לאתר באמצעות מאמרים, דפי נחיתה או פוסטים ברשתות החברתיות?

צוות 'יש טקסט אחר' זמין לשירותכם.

מלאו את פרטיכם בתיבת יצירת הקשר, או פנו אלינו ישירות במייל: info@yeshtextacher.co.il