כך תכתבו תוכן כשאין לכם על מה לכתוב

איך לכתוב כשאין על מה לכתובאחד האתגרים בכתיבת תוכן שיווקי הוא יצירה קבועה של תכנים חדשים. אם אתם משווקים תכנים, ואתם זקוקים ליצירת תכנים שקהל הלקוחות שלכם יחפשו וייהנו מהם, אתם צריכים לשמור על משמעת תוכן, בטווח מסוים של נושאים.

מאמר זה מגיש חמש רעיונות לכתיבת תוכן כשאין לכם מושג על מה לכתוב. אם אתם מוצאים את עצמכם ממתינים לגברת ההשראה שתעשה את הקסם שלה, תגלו שאתם קוסמים של כתיבה, שאתם מסוגלים למצוא רעיונות מושכים לכתיבה, ולרוץ קדימה עם התוכן שימלא את העסק שלכם בלקוחות.

אל תמתינו להשראה. התחילו לכתוב

למרבה המזל, לא תמצאו את עצמכם בוהים בסמן הטקסט המהבהב על הדף החלק במחשב, בתקווה שנושא מהמם לכתיבה ינחת עליכם כבמטה קסם. יש לנו שפע טיפים בהם תוכלו להשתמש כדי לקבל רעיונות לגבי יצירת תוכן שיווקי או יצירתי.

מחקר מילות מפתח לקידום

אתר האינטרנט שלכם צריך לייצר עבורכם כסף, והרבה. לקוחות משלמים יותר על מוצרים או שירותים עליהם קראו באמצעות תכנים שאינם פרסומיים.

תוכן מוצלח נובע ממחקר מילות מפתח. אמנם, לא כל התכנים צריכים להיות מבוססים על מילות מפתח, אך כשמילות המפתח הנכונות מופיעות בטקסט, האתר מדורג היטב במנועי החיפוש.

למרות שקידום התוכן צריך תמיד להיות המוקד, אם אתם מכניסים לתכנים שלכם שפע מילות תוכן, תשפיעו לרעה על התוכן האיכותי שלכם, ולא תשיגו את המטרה.

בנוסף, אם תמצאו במחקר מילות המפתח שלכם, מונחים שגויים מבחינה דקדוקית, הימנעו מלשלב אותם בתכנים שלכם.

הקוראים רוצים להיות מאושרים

כתיבת תוכן שהופך להיות ויראלי הוא חלומו של כל כותב תוכן, וכתיבה שפונה אל הרגש של הקורא, היא השיטה לעשות זאת. האם ידעתם שמשתמשי מדיה חברתית נוטים יותר לשתף תכנים שגורמים להם לאושר?

אז בפעם הבאה שאתם כותבים פוסט למדיה החברתית, שאלו את עצמכם: מה טוב בסיפור הזה? איך אני יכול לתת לפוסט הזה נימה או זווית חיובית? אם מצאתם את התשובה, מצאתם את המפתח לתוכן ויראלי.

חשיבות הפעלים בכתיבת תוכן

שמעתם על ה"קול הפסיבי והאקטיבי בתוכן. אך האם אתם מבינים מה זה אומר? הקול הפסיבי מתרחש כשאתם משנים את הנושא והאובייקט במשפט. במקום: "אריה תקף את הכפר", כתבתם "הכפר הותקף על ידי אריה".שימו לב איך המשפט השני מרגש פחות, למרות שהוא מכיל אריה רוצח. מסיבה זו, כל כך חשוב להימנע מקול פסיבי בכתיבה.

בנוסף, חשוב להיצמד לנושא, לפעלים, ולמבנה התוכן. נסו למלא את הכתיבה לאתר האינטרנט שלכם עם פעלים ייחודיים ומלהיבים. במקום "עלייה במכירות", כתבו "מכירות מטלטלות". במקום "הנחות משמעותיות", נסו לכתוב "מחירים ברצפה". שינויים קטנים אלו יהפכו את התוכן שלכם למרגש ומרתק יותר.

כתיבת תוכן לאינטרנט צריכה להיות קצרה

אם אתם כותבים את הרומן הגדול הבא, תוכלו לסיים פסקאות בטבעיות. כתיבה לאינטרנט, לעומת זאת, היא עולם אחר לחלוטין.

תשומת לב מקוונת באינטרנט קצרה הרבה יותר מאשר בקבוצות קריאה יוקרתיות, והפסקאות שלכם צריכות לקחת כלל זה בחשבון.

 

זקוקים לשירותי כתיבת תוכן מקצועי או שיווקי?

רוצים ללמוד לכתוב כמו מקצוענים?

אין לכם זמן לכתוב בעצמכם כדי להוביל יותר תנועה לאתר באמצעות מאמרים, דפי נחיתה או פוסטים ברשתות החברתיות?

צוות 'יש טקסט אחר' זמין לשירותכם.

מלאו את פרטיכם בתיבת יצירת הקשר, או פנו אלינו ישירות במייל: info@yeshtextacher.co.il

צוות 'יש טקסט אחר' זמין לשירותכם.