כתיבת תוכן שיווקי כמו מקצוענים

כתיבת תוכן שיווקייש לכם שיטה מנצחת לגבי האופן בו תוכלו להשתמש בתוכן איכותי לעסק שלכם. יש לכם תכנית לעריכת התוכן אותו תיצרו במהלך החודשים הקרובים, בעצמכם או באמצעות שכירת שירותי כותבי תוכן.

עכשיו הגיע הזמן להתחיל ליצור את התוכן. אבל לא רק תוכן. אנחנו מדברים על תוכן רלוונטי, יצירתי ומרתק, שאנשים באמת קוראים. וזה בדיוק מה שתקבלו במאמר זה, המכסה את ששת השלבים של תהליך היצירה, לעומק, עם דוגמאות ספציפיות שיראו לכם כיצד להפוך את הרעיון שלכם לתוכן שיווקי שמשדר מקצועיות.

תהליך כתיבת תוכן שיווקי

אם נרשמתם לסדנאות הכתיבה של 'יש טקסט אחר', אתם יודעים שלא כל יצרני התוכן מתייחסים אל עצמם כאל סופרים. אבל בכל פעם שאתם יוצרים תוכן חדש, כולל פוסט במדיה החברתית או מאמר שיווקי, אתם מבינים את אותו תהליך של ארגון הרעיונות שלכם ומציאת המילים הנכונות כדי להביע את עצמכם.

בכל פעם שאתם יושבים לייצר תוכן חדש, השתמשו בשלבים אלו. לא תמיד צריך לעבוד דרכם לפי הסדר, ולעתים תוכלו לקפץ ביניהם הלוך ושוב. אך התוכן הטוב ביותר בדרך כלל עובר את ששת הכללים הבאים:

  • בחירת הנושא והגישה
  • מחקר
  • ארגון
  • כתיבה
  • נשימות עמוקות כדי להירגע
  • עריכה.

בואו נבחן כל אחד משלבים אלו.

בחירת הנושא לכתיבה ויצירת הגישה המתאימה

לפעמים הרעיונות צצים בראש כשהם כבר מגובשים לחלוטין, עם זווית גדולה וגישה ייחודית. אבל זה נדיר. רוב הרעיונות מתחילים בתור נושא רחב, ואתם חייבים לעבד אותם עד שהם מתגבשים לרעיון ששווה לכתוב עליו.

כך עושים זאת:

הנושא, המטרה, וכל מילות המפתח צריכות להיות מסודרים לפניכם ברשימה. המטרה ומילות המפתח יגבילו את האפשרויות לפיתוח הרעיון. אך הן מכוונות גם את החשיבה שלכם. המטרה שלכם היא למצוא את השיטה הנכונה לדבר תחילה על הנושא, ללכוד את תשומת לב הקוראים, להשיג את היעדים העסקיים שלכם, ולהיות טובים יותר במקום טובים.

ארגון הרעיונות

בשלב זה, עליכם ליצור מספר רעיונות כדי לפתח את הנושא. ברמה הבסיסית ביותר, כל התוכן מובנה כך:

הקדמה – תוכלו להשיג את תשומת הלב של הקוראים כשתספרו להם איזה מידע הם הולכים לקבל אם ימשיכו לקרוא.

גוף – ספקו את ההבטחה עליה דיברתם בהקדמה.

סגירה – בשלב זה עליכם לסכם את הנושא ולחזור לנקודה העיקרית שלכם. מומלץ להוסיף סעיף שמסביר כיצד מידע זה מועיל לקוראים.

קריאה לפעולה – כתבו פקודה שתנחה את הקוראים לצעד הבא שלהם.

 

זקוקים לשירותי כתיבת תוכן מקצועי או שיווקי?

רוצים ללמוד לכתוב כמו מקצוענים?

אין לכם זמן לכתוב בעצמכם כדי להוביל יותר תנועה לאתר באמצעות מאמרים, דפי נחיתה או פוסטים ברשתות החברתיות?

צוות 'יש טקסט אחר' זמין לשירותכם.

מלאו את פרטיכם בתיבת יצירת הקשר, או פנו אלינו ישירות במייל: info@yeshtextacher.co.il