6 טיפים לכתיבת מאמר קידום קטלני

כתיבת מאמרי קידוםמנהל המכירות שלכם התקשר. הוא רוצה מאמר לקידום עסקה או פרסום מוצר לאתר האינטרנט של החברה. עכשיו, לכו תהפכו טקסט פרסומי לטקסט איכותי שיזרים לקוחות לעסק, והמון.

עם הטיפים הבאים, דלעת המכירות שלכם תהפוך לנעל זכוכית של תוכן.

כתיבה להצלחה

אם אתם קצרים בזמן, אך יש לכם מוצרים ושירותים רבים אותם עליכם למכור, הכותרת שלכם חשובה יותר מתמיד להשגת תשומת הלב של הקוראים.

חשוב לבצע סיעור מוחות כדי לגבש את השיטה למשיכת הקוראים פנימה. כיצד המוצר שלכם ייחודי בהשוואה לכל מוצר אחר בתעשייה?

ליצור את הסיפור הסובב את המכירה

אם יש לכם קהל גדול שמבקר בקביעות באתר שלכם, או עוקב אחריכם ברשתות החברתיות, האתגר הבא שלכם הוא לשמור על ההתעניינות שלהם. כתיבה על מחירים ותיאורים יבשים על המוצר, נשמעת כצעד מכירתי חזק מדי.

מומלץ לכתוב על סיפור הרקע של המוצר. האם המנכ"ל שלכם מצא השראה לפיתוח המוצר לאחר בקשות חוזרות ונשנות של הקהל? האם למוצר יש שימושים מפתיעים? גם אם הכותרת לסיפור היא: "זה יוסי. הוא לא אוהב ש…", הקהל ירצה להמשיך לקרוא.

כתיבת מאמרי חדשות

קל יותר לומר מאשר לעשות. אם נושא המאמר הוא "קנו שניים וקבלו אחד חינם", המסר אינו חדש. חשוב לשתף פעולה עם מחלקת יחסי הציבור ולהבין איך ניתן לפרסם את המוצר או את ההנחה. למה המוצר נחשב למהפכני? האם הוא קשור לסיפורים שהתפרסמו בחדשות?

גם כתיבת מאמר חדשותי טוב יותר מאשר נקיטה בטקטיקת מכירה המתנפלת על הקוראים ברגע שהם נכנסים לאתר האינטרנט שלכם.

התייחסות ישירה לשאלות וחששות

ברגע שתפסתם את תשומת הלב של הקורא עם כותרת מושכת, עליכם להיות מוכנים לענות על כל השאלות שלהם על העסקה, השירות או המוצר.

אם צוות המכירות שלכם היה רוצה פרסומת, הוא היה מבקש מהמחלקה הדיגיטלית ליצור מודעת באנר. אבל מנהל המכירות שלכם ביקש מאמר מעמיק, שמספק תשובות לשאלות הצרכנים. כדי לשדר אמינות ומקצועיות. והוא צודק.

הבליטו את פרטי הקשר

מטרת הפעלת אתר האינטרנט של החברה, והעמודים במדיה החברתית, היא אחת: לסגור עסקה. לכן חשוב לוודא שכתובת הדואר האלקטרוני כתובה נכון, ומספר הטלפון מובלט ואכן מגיע אל האדם בחברה שיכול לסייע לקוראים.

כשהגולשים יודעים מי מכוון אותם, ואינם צריכים להשקיע זמן רב בחיפושים אחר אנשי הקשר הנכונים, הם יוצרים קשר בקלות עם החברה.

כתיבה על דמות סמכותית בחברה – כתיבה על אחד העובדים שלכם, מיומן ככל שיהיה, לא תישא את אותו משקל כמו כתיבה על מנכ"ל החברה או איש מפתח האחראי לייצור, פיתוח ושיווק המוצר. אם לאחד המנהלים שלכם יש ניסיון בענף, והוא השקיע עמוקות במוצר, הכתיבה עליו תהיה אמינה יותר ותגרום למאמר להישמע פחות מכירתי.