7 טיפים לכתיבת מודעת פייסבוק שעובדת

טיפים לכתיבת מודעת פייסבוק נוקבתטיפים אלו הם אבני הבניין ליצירה מהירה של מודעה מנצחת בפייסבוק. תוכלו להשתמש בשניים או שלושה טיפים ולשלב ביניהם, או להשתמש בכולם על מנת להשיג את תשומת לב הגולשים וליצור נוכחות עסקית ברשת.

מודעה מסקרנת תופסת תשומת לב מיידית

יצירת סקרנות היא אחת השיטות המוכחות לתפיסת תשומת לב הגולשים ויצירת עניין להמשיך לקרוא, לצפות או להאזין.

אפשר לשאול שאלה מעוררת מחשבה, לנסח הצהרות נוקבות, לנסח פוסט שהולך נגד הזרם, או כל שיטה בולטת אחרת.

עוד בנושא זה: כך תכתבו את התוכן הטוב ביותר במדיה החברתית

אתגר, תסכול, כאב או תשוקה

השיטה הטובה והקלה ביותר להגיע אל קהל היעד שלכם היא ליצור סקר שמכיל שתי שאלות בנוגע לאתגרים ולרצונות שיכולים לעניין א הגולשים.

כוונו את השאלות לעסק שלכם, כך שתוכלו לגלות מהם האתגרים המשמעותיים ביותר של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם, או מהן נקודות הכאב אותן הם חווים לגבי המוצרים או השירותים שלכם.

מהו הרצון או התועלת שהלקוחות שלכם ישיגו?

מהו הרצון האמיתי העמוק אותו הם מחפשים להשיג? כדי לראות אם אתם יכולים להגיע עמוק יותר עם הקהל שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להוסיף את שלושת המילים: "אז אתם יכולים", או "כך תוכלו" כדי לגרום להם להבין שהמודעה שלכם יעילה עבורם.

רוצים תוכן מקורי? קראו את הטיפים לכתיבת הצהרה עסקית

למה שאנשים יקשיבו לכם?

איזו אמינות או סמכות יש לכם כדי לגרום לאנשים לרצות לשים לב אליכם, לסמוך עליכם ולעשות מה שאתם מבקשים מהם לעשות?

זהו אחד המרכיבים החשובים ביצירת מודעות פייסבוק. אם לא תהיו זהירים, אתם עשויים להישמע מתנשאים. יחד עם זאת, תוכלו להשיג יותר קהל אם תנסחו את המודעה שלכם כמומחים בתחומכם.

הרגע הזה, של "אה!"

איזה מידע אתם יכולים לחשוף, או איזה סיפור אתם יכולים לספר כדי שמישהו יחווה פתאום תובנה או יכולת לפתור בעיה לגביה התלבט? איך תוכלו לחשוף אמונה משותפת כמו מיתוס, חוסר דיוק או תחום שהשתנה לאחרונה בדרך כלשהי?

איך תוכלו לספק למישהו התגלות? לגרום לו להיות מודע למשהו שהוא לא ידע שקיים, לא חשב שזמין, או לא האמין שזה אפשרי? ניסוח מודעה בשיטה זו תעניק לגולשים רגע של "אה!"

לא תוכלו לעשות זאת בכל מודעות הפייסבוק שלכם, אך כשהרגע מתאים, הכניסו למודעה שלכם סרטון חזק. כך תגרמו לאנשים לסמוך עליכם מיד או לרצות ללמוד יותר, והמודעה תזכה לשיתופים רבים. ככל שהמודעה שלכם משותפת יותר, כך דף הפייסבוק העסקי שלכם זוכה ליותר קליקים, צפיות, תגובות ולידים חדשים, ללא עלות.

הגולש גמר לקרוא: מה עכשיו?

איך תוכלו להכניס בטבעיות קריאה לפעולה במודעה שלכם? אם לא תהיו ברורים לגבי מה שאתם רוצים שהגולשים יעשו לאחר קריאת המודעה שלכם, הם לא יעשו זאת. זכרו שתשומת הלב של הגולשים ברשת מוסחת ולכן חשוב שתהיו ממוקדים ביותר.

התגברות על התנגדויות – כשאתם מצליחים לענות על התנגדויות נפוצות של קהל היעד שלכם למוצר או לשירות שלכם, אם בונים אמון וזוכים ללידים רלוונטיים. תוכלו להכניס גם שאלות נפוצות כדי להתגבר על התנגדויות ולבנות אמון. זה עובד.