טיפים לכתיבת תוכן שמושך גולשים

תוכן באתר חשוב לקידום, וזוהי השיטה הטובה ביותר למשוך את תשומת לב הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים, ולגרום להם להתעניין. אך איך תוכלו ליצור תוכן מעניין כשיש לכם כל כך הרבה עבודה?

בעולם שמשתנה ללא הרף, יצירת תוכן איכותי אינה משימה קלה כמו שאנשים רבים סבורים. אך למרות האתגרים, אפשר לכתוב תכנים מעניינים מקצועיים ושיווקיים שיעניינו את קהל היעד שלכם ויובילו יותר תנועה לאתר. אין צורך להיות מומחים בעלי מוניטין כדי ליצור תוכן טוב.

אין צורך גם לספור מילים כדי ליצור תוכן בעל ערך. קיימים מספר טיפים שיסייעו לכם לכתוב את התוכן שיגרום לקהל להתאהב בכם.

הפסיקו לכתוב כדי להרשים

כשאתם מנסים לשוחח עם הקהל שלכם, באיזה סוג מילים אתם משתמשים? האם אתם מנסים להרשים עם מונחים אקדמאים? או האם אתם משתמשים במילים מסובכות כדי להכניס צבע לתוכן?

אם אתם מעוניינים שהמבקרים באתר ימשיכו לחזור אליו, כתבו בצורת שיחה, והפכו את התוכן שלכם לפרטני יותר. צליל שיחה יגרום לקוראים להרגיש כאילו אתם פונים אליהם באופן אישי.

כתבו ביקורות

כמנהיגים, אתם מודעים לאפליקציות, לשירותים ולמשאבים הטובים ביותר שיכולים לסייע לכם ולקהל שלכם לצמוח.

כתבו סקירה קצרה, בת חמש מאות מילים או יותר, ושתפו את הממצאים שלכם עם הקהל. סקירה זו מאפשרת לכם לשתף מספר טיפים והמלצות. שתפו את הביקורות באתרים גדולים המאופיינים בתנועה גבוהה של גולשים.

כתבו על נושאים שמעניינים גולשים

אם הקהל אינו מוצא סיבה טובה לשתף את התוכן שלכם ברשתות החברתיות, הוא לא יישאר זמן רב באתר שלכם. אך אתם יכולים ליצור תוכן המוסיף ערך לחיי הקורא, ולגרום לו לפעול ולחפש מידע נוסף באתר שלכם, או לחלוק אותו עם חברים.

יצירת תוכן שמתאים לערכי הקהל, או כתיבת תכנים שמציעים קווים מנחים כיצד לפעול עם מעט מאמץ, זמן או כסף, תגרום לגולשים להרגיש בנוח לשתף את התוכן שלכם.

השתמשו במשפטים קצרים

ברוב המקרים, משפטים ארוכים הם משעממים את הקוראים והם עלולים לאבד את העניין במהלך הקריאה. בנוסף, הם עשויים שלא להבין את הנקודה אותה אתם מעוניינים לתקשר.

כדי להפוך את התוכן שלכם לקריא ומעניין יותר, כתבו משפטים קצרים. בנוסף, כתבו בבהירות ובאופן משכנע.

לשאול שאלות כדי לגרום למעורבות – אם המאמר שלכם אינו מכיל שאלות, זה הזמן להתחיל. מחקרים הראו שציוצים עסקיים בטוויטר, המכילים שאלות, מגבירים את ההשפעה על הקהל ומקבלים יותר קליקים על הקישור לאתר. שאלה גורמת לקורא לחשוב, ושאלה שמנוסחת באופן משכנע, גורמת לו להסכים.

שיתוף תובנות – חפשו אזורים שבהם תוכלו לשתף תובנות עם הקוראים שלכם. הסבר קצר של טיפים על נושא מסוים יבליט את המותג שלכם ויציב אתכם כבעלי עסקים יודעי דבר. בנוסף, הקהל שלכם רוצה לדעת מה אתם חושבים על נושא מסוים.

מציאת רעיונות טובים לכתוב תוכן איכותי המחייב את הקורא לשתף, אינה משימה שצריכה להדיר שינה מעיניכם. הכתיבה צריכה לפנות אל תחומי העניין של הקוראים, וזה התפקיד שלכם. טיפים אלו יהפכו את התהליך לקל יותר.